Årsmøte i Norkirken Mandal avholdt
Onsdag 4.mars ble det avholdt årsmøte i Norkirken MandalLes mer
Onsdag 4.mars ble det avholdt årsmøte i Norkirken MandalLes mer
Avlysning av våre arrangementerLes mer
Sett av datoen!!! Lørdag 9.mai kl 19 inviterer Norkirken Mandal alle sine medarbeidere til takkefestLes mer
onsdag 04.03 avholder Norkirken Mandal årsmøte på Mandal BedehusLes mer
Nytt piano - takk til Sparebanken Sør!Les mer
21.12 samlet vi fullt hus under Norkirken Mandals julekonsertLes mer
Da er sommeren på hell, og det meste av arbeidet til Norkirken Mandal starter opp igjen kommende ukeLes mer
Det skjer mye forskjellig utfra Norkirken MandalLes mer
Hver onsdag i juli, og frem til vi starter opp i midten av august med Åpen Søndag igjen, har vi treff i kafeenLes mer
20.-22.september er det igjen klart for menighetsleir med Norkirken Mandal til SolstrandLes mer