Søndag 14.juni var en stor dag i Norkirken Mandal. Da vlagte nemlig Stefani å døpe seg
Søndag 14. juni valgte 14 år gamle Stefani å døpe seg i Norkirken Mandal. Det var en veldig sterk gudstjeneste. I tillegg hadde vi også “Utsendelse” av de av ungdommene våre som flytter til høsten, og Teens bidro med sang. Blant annet med en av sine helt nyeste sanger. Etter gudstjenesten var det dåpsselskap i kafeen der hele menigheten var invitert. Tusen takk til hele menighetsfamilien for en fantastisk flott søndag


